Jee, hain tänään Sinooperista paketillisen huovutusneuloja, kun pääsin vahingossa huovutuksestakin innostumaan. Äiskä löysi töistä jonkun lahjottamia villoja, ja niitä olikin iso pussi! Ihanasti monia eri värejä, eikä mitään ihan pieniä määriä :). Pakko niitä oli heti kokeilla, ja sain muutamia "verikokeita" otettua :D. Sainhan mä sitten tökittyä muutaman sydäntyynyn nukkekotiin. Sopii hyvin tekeillä olevan tilkkutäkin kanssa yhteen. :)

2057827.jpg
Seinillä ei tosiaan ole vielä mitään, kun vasta tämä talo hankittiin, niin pitää vähän huonejärjestelyjä ja tapetteja miettiä ennenkun alkaa sutimaan :). Sänky on siksi niin kämäsen näköinen kun hioin sitä vähän valkoiseksi maalaaminen mielessä. Maalia ei kuitenkaan sattunut löytymään joten jäi tollaseksi kuluneen näköiseksi, toistaiseksi ainakin. Tilkkutäkkiä aloin tekemään eilen, mutta olin leikannut liian vähän kangaspaloja ja jäi sitten vähän lyhyeksi. (kuvasta ei näy, mutta peitto loppuu sängyn puolessavälissä) Heti kun ehdin niin voisi tuonkin viedä loppuun.

Tänään samalla tuli tehtyä kierros Harrasteessa, josta mukaan tarttui musta ja valkoinen fimopaketti. Valkean olin jo melkein loppuun käyttänyt ja mustaa mulla ei vielä ollut. Mitähän niistä nyt keksis väsäillä.

Pari päivää sitten "leivoin" omenoita, appelsiineja, karjalanpiirakoita, kukkakaaleja ja pieniä leivoksia. Omenoihin ja appelsiineihin olen erittäin tyytyväinen, ja leivoksista tuli erittäin söpöjä. Karjalanpiirakat jäi vähän kokeiluasteelle, ja siltä näyttävätkin :D.

2057823.jpg